.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوروزی مدیر مخابرات منطقه مازندران در جمع رسانه ها در ساری :
اصلاح تعرفه با توسعه ارتباطات رابطه مستقیم دارد / لازمه استان دیجیتال توسعه فیبر نوری است / راه‌اندازی ۹ سایت ۵G تا پایان امسال در مازندران
شمال نیوز: مدیر شرکت مخابرات مازندران با اشاره به راه اندازی 9 سایت 5G تا پایان امسال در مازندران، گفت: لازمه اجرای طرح بهسازی، نوسازی و ارائه حدمات جدید به روز نیازمند اعتبار است که اگر اصلاح تعرفه صورت نگیرد، ممکن نیست.
اصلاح تعرفه با توسعه ارتباطات رابطه مستقیم دارد / لازمه استان دیجیتال توسعه فیبر نوری است / راه‌اندازی ۹ سایت ۵G تا پایان امسال در مازندران

به گزارش شمال نیوز، علی نوروزی مدیر مخابرات منطقه مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه در ساری اظهار کرد : در ۱۳ سال گذشته اصلاح تعرفه تلفن ثابت صورت نگرفت و این آسیب به خدمات به مردم باز می‌گردد.

 

وی افزود : رسالت اجتماعی ایجاب می‌کند در رشد و توسعه استان سهیم باشیم و این مهم را در حوادث غیرمترقبه استان نشان دادیم .

 

مدیر مخابرات منطقه مازندران خاطرنشان کرد: عدم تغییر تعرفه، شرکت مخابرات را زمین‌گیر کرده است و منجر به عدم رضایت مشترکین، سهامداران و کارکنان شده است.

 

این مسئول ادامه داد: توسعه از الزامات هر استانی است و به موازات باید شرکت‌های خدمات رسان نیز توسعه پیدا کنند که مخابرات از این حوزه عقب افتاد.

 

نوروزی بیان کرد: ما هم در بازسازی و نوسازی شبکه‌ها و هم در توسعه عقب ماندیم که منجر به گلایه مندی و عدم نارضایتی سهامداران، مشتریان و حتی کارکنان مخابرات مازندران شده است.

 

وی عنوان کرد: باید این اصلاح تعرفه به مرور طی این ۱۳ سال صورت می‌گرفت تا امروز ما شاهد این مشکلات نباشیم و متاسفانه ما امروز به لحاظ عدم توسعه لازم قادر به ارائه برخی خدمات الکترونیک روز نیستیم.

 

مدیر مخابرات منطقه مازندران ، اعلام کرد: به دلیل اینکه اصلاح تعرفه تلفن ثابت انجام نشد هم در بازسازی، بهسازی و نوسازی شبکه‌ مسی و هم فیبرنوری نتوانستیم به طور مطلوب عمل کنیم و موفق به توسعه مورد نظر مشترکین نشده ایم.

 

این مسئول گفت: وقتی اصلاح تعرفه صورت نگرفت توسعه ارتباطات نیز متوقف شد و لذا نتوانستیم رضایت مردم را جلب کنیم چرا که مردم از خدمات ارائه شده گلایه مندند.

 

نوروزی تاکید کرد: استاندار مازندران شعار استان دیجیتال را بارها اعلام کرده‌اند که مخابرات در راس کار قرار دارد که با همه چالش‌ها، تمام قد پای کار آمده است.

 

وی اشاره کرد: لازمه استان دیجیتال توسعه فیبر نوری است و باید این پروژه را که از پایه های اصلی اقتصاد دیجیتال است در تمامی نقاط شهری و روستایی اجرا کنیم.

 

مدیر مخابرات مازندران، گفت: طرح نجما طرح نهضت جهادی فیبر نوری است که در سطح کشور در حال اجرا است و باید این طرح در استان مازندران نیز اجرایی شود که چشم انداز ما ۹۸ هزار پورت است.

 

این مسئول اضافه کرد: لازمه اجرای این طرح مهم، اعتبار است که اگر اصلاح تعرفه صورت نگیرد ممکن نیست.

 

نوروزی اشاره کرد: هزینه نگهداری هر خط تلفن بالغ بر ۲۷ هزار تومان و درآمد آن ۴ هزار و ۵۰۰ تومان است که قطعا با این شرایط توسعه‌ای محقق نخواهد شد و باید قیمت‌ها منطقی شود.

 

وی مطرح کرد: ما تنها در سال گذشته ۲۹۷ میلیارد تومان زیان دادیم.

 

مدیر مخابرات مازندران افزود: در سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان بابت سرقت هزینه کردیم که عمدتا مربوط به غرب استان است.

 

این مسئول گفت: طی سال جاری ۱۰ کیلومتر از کابل های دفن شده مخابرات در تنکابن سرقت شده است.

 

نوروزی خاطرنشان کرد: سرقت باطری امان مخابرات را بریده است و طبق برآورد انجام شده، ۲۱ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید باطری نیازمندیم که در فاز نخست، ۷.۵ میلیارد تومان آن جذب شده است.

 

وی عنوان کرد: ۹ سایت فایو جی ( ۵G ) در استان مازندران تا پایان امسال راه اندازی می شود.

 

مدیر شرکت مخابرات مازندران اعلام کرد: در فیبر نوری در مرکز مازندران از سایر شهرهای مازندران عقب ماندگی داریم که به عدم تعامل میان مخابرات و شهرداری در ادوار گذشته باز می گردد و باید تعامل مطلوب میان شهرداری و مخابرات وجود داشته باشد.

 

این مسئول گفت: ما امسال ۱۰۰ هزار پورت جهت اجرای طرح فیبر نوری (FTTH) طی سال جاری در برنامه داریم که هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.